2018. március 15., csütörtök

Magyarinda Kalandor tesztelése


Már egy ideje próbálom összehozni ezt a kis írást,de valahogy sosem volt nyugalom körülöttem.
De most mindenkit elzavartam a közelből,úgyhogy hajrá. 😉
Magyarinda új fejlesztése a Kalandor, ami igazi túra hordozó. No nem az a fém vázas izé, hanem egy ergonomikus csatos hordozó túrázó kivitelben.
Őszintén szólva,én nem vagyok nagy túrázó,de ezt ki kellett próbálnom és emiatt amint az idő engedi elmegyek kirándulni.
Nőből vagyok,így először a külseje fogott meg. Nekem a lila szürke volt a kedvenc, de a piros fekete is ütős színű. Mindkettőn cuki, magyaros hangulatú állatok vannak. Süni, róka, szarvas és barátaik.

Egyelőre óriás méretben (ez kb 8-20 kilóig jó a gyerkőcnek) érhető el,ami nekem kapóra jött,hisz a tesztelő társam 3,5 éves, 18 kilós nagylány.
A hordozónak szinte nincs is súlya,hála a felhasznált anyagoknak. Derék és váll pántja a Magyarinda hordozókon megszokott, szuper kényelmes.
Specialitása,hogy lélegző anyagból készült. Dereka 5 részből áll,ami segít,hogy minél inkább alkalmazkodni tudjon a hordozó személy testalkatához. A vállpánt vastagított szivaccsal készült, a nagyobb kényelemért, hisz várhatóan hosszabb úton használod
Extra erős, kopásálló, könnyen tisztítható pántok, gyorsan száradó rendkívül puha bélése van, és még reflexiós csík is van rajta, hogy a sötétben is láthatóak legyetek.
Egész kicsire össze lehet hajtogatni, így elfér a hátizsákban.
Praktikus akasztók vannak a derekán, így kulacsot,vagy egyéb túra cuccot tudsz akasztani rá.

Szerintem tuti kis túra társ, de a nagyvárosban is hűséges kísérőd lehet.
És azt ugye tudjátok,hogy léteznek hordozós sportok is?! (Kanga tréning, Mamainbaba, Bike with baby). Ezekhez is nagyon praktikus kis cucc.

Lili is szerette, többször választotta,hogy akkor ebben otthon is vegyem fel kicsit,pedig már csak ritkán hordozódik.

Viszont továbbra is béna vagyok képek terén, így következzen néhány kép a Magyarinda oldaláról.


http://krozsu.hu/termekkategoria/hordozoeszkozok-kiegeszitok/csatos-hordozok/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése